El portaveu de Figueres, Héctor Amelló

  • El portaveu local, Héctor Amelló, es proposarà com alcalde i reclama al PSC que deixi de concedir poder territorial als partits separatistes

Figueres, dimarts 13 de novembre de 2018.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, ha anunciat que demà es proposarà com a alcaldable durant el ple en el qual l’actual alcaldessa deixarà les seves funcions i haurà d’escollir-se la persona que la substitueixi. Amb aquest moviment, Ciutadans pretén “encapçalar un projecte constitucionalista, liberal i progressista per a Figueres”.

El regidor taronja ha demanat al PSC “que es deixi de pactes separatistes i de nomenar alcaldes independentistes com va fer amb Convergència i pretenia fer-ho ara amb ERC” i es mantingui del costat del constitucionalisme “per no concedir poder territorial als partits que tracten de separar-nos i han bloquejat el desenvolupament de la ciutat”.

Per Amelló la solució a Figueres passa perquè els partits constitucionalistes es plantin, siguin ferms i no posin governs independentistes. “Si ERC vol l’alcaldia que la pacti amb Convergència i governin ells però els constitucionalistes precisament hem de fer oposició als que ens han posat en aquesta situació”, ha remarcat Amelló.

El regidor ha afirmat que “si tenim una ciutat governada només per a una ideologia concreta és precisament perquè el PSC, en comptes de sumar suports amb els constitucionalistes, acaba sempre col·locant un alcalde independentista.”

 

 

 

 Cs Figueres propondrá un “proyecto constitucionalista, liberal y progresista” en el pleno de investidura del nuevo alcalde de Figueres

  • El portavoz local, Héctor Amelló, se propondrá como alcalde y reclama al PSC que deje de conceder poder territorial a los partidos separatistas

Figueres, martes 13 de noviembre de 2018.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en Figueres, Héctor Amelló, ha anunciado que mañana se propondrá como alcaldable durante el pleno en el que la actual alcaldesa dejará sus funciones y deberá escogerse a la persona que la sustituya. Con este movimiento, Ciudadanos pretende “encabezar un proyecto constitucionalista, liberal y progresista para Figueres”.

El concejal naranja ha pedido al PSC “que se deje de pactos separatistas y de nombrar alcaldes independentistas como hizo con Convergència y pretendía hacerlo ahora con ERC” y se mantenga del lado del constitucionalismo “para no conceder poder territorial a los partidos que tratan de separarnos y han bloqueado el desarrollo de la ciudad”.

Para Amelló la solución en Figueres pasa porqué los partidos constitucionalistas se planten, sean firmes y no pongan gobiernos independentistas. “Si ERC quiere la alcaldía que la pacte con Convergència y gobiernen ellos pero los constitucionalistas precisamente debemos hacer oposición a los que nos han llevado a esta situación”, ha remarcado Amelló.

El concejal ha afirmado que “si tenemos una ciudad gobernada solo para una ideología concreta es precisamente porque el PSC, en vez de sumar apoyos con los constitucionalistas, termina siempre colocando un alcalde independentista.”