La portaveu de Cs a Girona, Míriam Pujola

 

  • La portaveu municipal de Cs, Míriam Pujola*, també retreu a l’alcaldessa que vulgui“imposar”noms de places per “tapar la manca de gestió de la ciutat”

Girona, dimarts 16 de gener de 2018.- La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Míriam Pujola, en una roda de premsa celebrada aquest matí, ha demanat al PSC que “rectifiqui el seu error i voti en contra de canviar el nom de la plaça Constitució” per plaça 1 d’octubre. La comissió del nomenclàtor que ho ha de decidir es reunirà demà a la tarda i la portaveu taronja ja ha anunciat que el seu vot serà contrari a la modificació.

Pujola ha recordat que la comissió del nomenclàtor es va crear a instàncies del PSC amb un reglament propi que s’han saltat només “per acontentar els seus amics independentistes i exsocis de govern”“El que li demanem al PSC és sentit comú i que no es converteixi en el cooperador necessari de la deriva personalista de l’alcaldessa Marta Madrenas”, ha reblat.

La portaveu taronja ha retret a l’alcaldessa que utilitzi el canvi de nom de la plaça per “tapar la seva manca de gestió de la ciutat”, estigui “desatenent les necessitats dels gironins” i es dediqui “a fer actuacions tant poc diplomàtiques” com “trencar relacions amb totes les institucions que no són independentistes, deixar de banda el subdelegat del Govern o suspendre de forma unilateral els focs artificials de Sant Narcís”.

Durant la roda de premsa, Pujola s’ha mostrat “preocupada” pel “personalisme” d’una alcaldessa “posada a dit” que “en comptes de guanyar-se el respecte de la ciutat com a bona gestora imposa ara a tots els veïns els noms de les places”. Per a la portaveu de Cs, és necessari que el govern municipal es dediqui atengui les prioritats com són “la neteja, l’entrada sud de la ciutat o el Trueta” per evitar trobar-nos situacions com les dels ascensors públics de la plaça del Lleó “que fa 10 anys que no es revisen” o el conveni del Truffaut “que s’estava prorrogant des de 2010 i això que Convergència governa la ciutat des de 2011”.

 

 

Cs Girona pide al PSC que “rectifique su error” y se oponga a cambiar el nombre de la plaza Constitución por plaza 1 de octubre

  • La portavoz municipal de Cs, Míriam Pujola*, también reprocha a la alcaldesa que quiera“imponer”nombres de plazas para “tapar la falta de gestión de la ciudad”

Girona, martes 16 de enero de 2018.- La portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona, Míriam Pujola, en una rueda de prensa celebrada esta mañana, ha pedido al PSC que “rectifique su error y vote en contra de cambiar el nombre de la plaza Constitución” por plaza 1 de octubre. La comisión del nomenclátor que lo tiene que decidir se reunirá mañana por la tarde y la portavoz naranja ya ha anunciado que su voto será contrario en la modificación.

Pujola ha recordado que la comisión del nomenclátor se creó a instancia del PSC con un reglamento propio que se han saltado sólo “para contentar a sus amigos independentistas y ex socios de gobierno”“Lo que le pedimos al PSC es sentido común y que no se convierta en el cooperador necesario de la deriva personalista de la alcaldesa Marta Madrenas”, ha remachado.

La portavoz naranja ha reprochado a la alcaldesa que utilice el cambio de nombre de la plaza para “tapar su falta de gestión de la ciudad”, esté “desatendiendo las necesidades de los gerundenses” y se dedique “a hacer actuaciones tan poco diplomáticas” como “romper relaciones con todas las instituciones que no son independentistas, dejar de lado el subdelegado del Gobierno o suspender de forma unilateral los fuegos artificiales de Sant Narcís”.

Durante la rueda de prensa, Pujola se ha mostrado “preocupada” por el “personalismo” de una alcaldesa “puesta a dedo” que “en vez de ganarse el respeto de la ciudad como buena gestora impone ahora a todos los vecinos los nombres de las plazas”.

Para la portavoz de Cs, es necesario que el gobierno municipal se dedique a atender las prioridades cómo son “la limpieza, la entrada sur de la ciudad o Trueta” para evitar encontrarnos situaciones como los de los ascensores públicos de la plaza del Lleó “que hace 10 años que no se revisan” o el convenio del Truffaut “que se estaba prorrogando des de 2010 y esto que Convergència gobierna la ciudad des de 2011”.