Castel i El Yemli, a l’oficina consular

· El candidat de Cs al Parlament per Girona* també fa una crida als abstencionistes perquè “aquesta vegada surtin a votar” per encetar “una nova etapa”

Girona, dilluns 18 de desembre de 2017. El candidat de Ciutadans (Cs) al Parlament per Girona, Jean Castel, ha aprofitat el darrer dia de campanya per demanar des del mercat de la Devesa de Girona un vot de canvi per aconseguir un govern liderat per Inés Arrimadas, que aportarà un “projecte de futur” per a Catalunya amb un“millor model polític basat en el proposta i la reconstrucció de la convivència”“La responsabilitat és estar al costat dels ciutadans i per això demano que el 21 D omplim les urnes de color taronja” ha afegit.

El diputat ha assegurat que durant aquests 15 dies de campanya “visitant 4 i 5 pobles diaris” ha pogut copsar “una demanda ciutadana” que coincideix en indicar que Ciutadans “és la solució per posar fi als problemes i aportar el canvi”. “La gent està preocupada per la feina, per arribar a final de mes, per veure polítiques reals que aportin economia i ocupació”, ha explicat.

Castel ha recordat que aquestes eleccions han de servir per donar pas a un nou govern que gestioni “una administració que aporti solucions” i la gent no hagi d’estar en llistes d’espera, els quiròfans obrin per les tardes i s’estigui al costat de les oportunitats.

D’atra banda, Castel s’ha reunit també amb el nou Cònsol General del Marroc a Girona, Mustapha El Yemli, qui s’ha mostrat interessat pel desenvolupament dels comicis autonòmics.

 

 

 

Jean Castel (Cs) pide un voto de cambio para un “proyecto de futuro” para Cataluña basado “en la propuesta y la convivencia”

• El candidato de Cs al Parlament por Girona* también hace un llamamiento a los abstencionistas para que “esta vez salgan a votar” para comenzar “una nueva etapa”

 Girona, lunes 18 de diciembre de 2017. El candidato de Ciutadans (Cs) al Parlament por Girona, Jean Castel, ha aprovechado el último día de campaña para pedir desde el mercado de la Devesa de Girona un voto de cambio para conseguir un gobierno liderado por Inés Arrimadas, que aportará un “proyecto de futuro” para Catalunya con un “mejor modelo político basado en la propuesta y la reconstrucción de la convivencia”. “La responsabilidad es estar junto a los ciudadanos y por eso pido que el 21 D llenemos las urnas de color naranja”, ha añadido.

El diputado ha asegurado que durante estos 15 días de campaña “visitando 4 y 5 pueblos diarios” ha podido captar “una demanda ciudadana” que coincide en indicar que Ciutadans “es la solución para poner fin a los problemas y aportar el cambio”. “La gente está preocupada por el trabajo, para llegar a final de mes, para ver políticas reales que aporten economía y ocupación”, ha explicado.

Castel ha recordado que estas elecciones tienen que servir para facilitar un nuevo gobierno que gestione “una administración que aporte soluciones” y la gente no tenga que estar en listas de espera, los quirófanos abran por las tardes y se esté junto a las oportunidades.

Por otro lado, Castel se ha reunido también con el nuevo Cónsul General de Marruecos en Girona, Mustapha El Yemli, quien se ha mostrado interesado por el desarrollo de los comicios autonómicos.