• El portaveu municipal de Ciutadans, Sergio Atalaya, considera que l’alcalde “és un hostatge dels seus socis de govern, que li estan marcant l’agenda”

Blanes, dimecres 27 de setembre de 2017. El grup municipal de Ciutadans (Cs) a Blanes s’ha oposat a secundar la proposta de traslladar el ple de setembre previst per demà al dia 2 d’octubre. El portaveu de la formació taronja, Sergio Atalaya, considera que es tracta d’una decisió que s’ha pres “de forma arbitrària” i demostra que l’alcalde “és un hostatge dels seus socis de govern, que li estan marcant l’agenda”. L’acord havia de prendre’s per unanimitat dels grups municipals o bé, si això no era possible, per decisió de l’alcalde.

Atalaya ha qualificat l’ajornament del ple d’ “estratègia política obstruccionista dels grups independentistes” encaminada únicament “a bloquejar tota activitat política anterior a l’1-O”. Al seu torn, Atalaya manté que “no existeix cap raó transcendental” per posposar el ple previst per al dijous i saltar-se d’aquesta manera “el propi acord de ple”, que va fixar l’últim dijous de mes com el dia de la sessió plenària ordinària.

Finalment, el portaveu taronja ha afegit que “per responsabilitat política” no calia posposar un ple en el qual s’havia de debatre “una cosa tan rellevant com les ordenances fiscals”.

 

Cs Blanes cuestiona que la junta de portavoces posponga “de forma arbitraria” la convocatoria del pleno de septiembre

  • El portavoz municipal de Ciutadans, Sergio Atalaya, considera que el alcalde “es rehén de sus socios de gobierno, que le están marcando la agenda”

Blanes, miércoles 27 de septiembre de 2017. El grupo municipal de Ciutadans (Cs) en Blanes se ha opuesto a secundar la propuesta de trasladar el pleno de septiembre previsto para mañana al día 2 de octubre. El portavoz de la formación naranja, Sergio Atalaya, considera que se trata de una decisión que se ha tomado “de forma arbitraria” y demuestra que el alcalde “es rehén de sus socios de gobierno, que le están marcando la agenda”. El acuerdo debía tomarse por unanimidad de los grupos municipales o bien, si ésta no era posible, por decisión del alcalde.

Atalaya ha calificado el aplazamiento del pleno de “estrategia política obstruccionista de los grupos independentistas” encaminada únicamente “a bloquear toda actividad política anterior al 1-O”. A su vez, Atalaya mantiene que “no existe ninguna razón trascendental” para posponer el pleno previsto para el jueves y saltarse de ese modo “el propio acuerdo de pleno”, que fijó el último jueves de mes como el día de la sesión plenaria ordinaria.

Finalmente, el portavoz naranja ha añadido que “por responsabilidad política” no cabía posponer un pleno en el que se debía debatir “algo tan relevante como las ordenanzas fiscales”.