• La Junta Electoral de Zona dona la raó a Ciutadans i dona 48 hores a l’Ajuntament per treure la simbologia partidista de la comissaria de policia, el jutjat de pau i el centre cívic

Celrà, dijous 28 de gener de 2021.- “Si l’alcalde de Celrà no retira la propaganda separatista de la comissaria de policia i la resta d’edificis públics ho portarem a Fiscalia”. D’aquesta manera s’ha pronunciat el cap de llista de Ciutadans (Cs) a les eleccions autonòmiques del 14F, Jean Castel, després que la Junta Electoral de Zona hagi comunicat a l’Ajuntament de Celrà que disposa de 48 hores per retirar la simbologia partidista de la comissaria de policia, el jutjat de pau i el centre cívic.

“Què farà el senyor Cornellà, que a part d’alcalde és el candidat de la Cup a les eleccions, retirarà la pancarta o desobeirà una resolució de la Junta Electoral?”, s’ha preguntat Castel. El candidat liberal ha titllat “d’indigne” que un candidat a les eleccions autonòmiques “posi les institucions al servei de la causa separatista i no mantingui l’obligada neutralitat institucional dels edificis públics”. En aquest sentit, ha reiterat que la formació taronja seguirà vetllant perquè “es mantingui l’essència democràtica” d’uns comicis electorals lliures “i això passa per garantir la neutralitat institucional”.

“Ciutadans no permetrà que els partits separatistes adulterin la democràcia utilitzant els edificis públics com el seu particular plafó d’anuncis”, ha conclòs.

 

 

Castel (Cs): “Si el alcalde de Celrà no retira la propaganda separatista lo llevaremos a Fiscalía”

  • La Junta Electoral de Zona da la razón a Ciudadanos y da 48 horas al Ayuntamiento para retirar la simbología partidista de la comisaría de policía, el juzgado de paz y el centro cívico

Celrà, jueves 28 de enero de 2021.- “Si el alcalde de Celrà no retira la propaganda separatista de la comisaría de policía y el resto de edificios públicos lo llevaremos a Fiscalía”. De este modo se ha pronunciado el cabeza de lista de Ciudadanos (Cs) a las elecciones autonómicas del 14F Jean Castel después de que la Junta Electoral de Zona haya comunicado al Ayuntamiento de Celrà que dispone de 48 horas para retirar la simbología partidista de la comisaría de policía, el juzgado de paz y el centro cívico.

“Qué hará el señor Cornellà, que aparte de alcalde es el candidato de la Cup a las elecciones, retirará la pancarta o desobedecerá una resolución de la Junta Electoral?”, se ha preguntado Castel. El candidato liberal ha tildado “de indigno” que un candidato a las elecciones autonómicas “ponga las instituciones al servicio de la causa separatista y no mantenga la obligada neutralidad institucional de los edificios públicos”. En este sentido, ha reiterado que la formación naranja seguirá velando para que “se mantenga la esencia democrática” de unos comicios electorales libres “y esto pasa por garantizar la neutralidad institucional”.

“Ciudadanos no permitirá que los partidos separatistas adulteren la democracia utilizando los edificios públicos como su particular plafón de anuncios”, ha concluido.