• El portaveu liberal, Daniel Pamplona, indica que el pla “només té una mesura de promoció econòmica en l’àmbit tecnològic i resulta que es tracta de l’acord que ja va signar Cs per a la casa de la Tecnologia”

Girona, divendres 20 de novembre de 2020.- “És increïble que JxCat i ERC hagin trigat tres mesos en presentar un pla de govern que és genèric i escàs”. D’aquesta manera ha valorat el portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Daniel Pamplona, el pla de govern presentat aquest matí per JxCat i ERC, els quals van formalitzar el seu pacte el setembre. “Si alguna cosa ens demostra la roda de premsa d’avui és que JxCat i ERC van signar un pacte de govern sense signar un pla i així hem estat perdent tres mesos durant els quals els seus assessors s’han dedicat a redactar un document escàs” ha insistit Pamplona.

El portaveu liberal ha lamentat que JxCat i ERC venguin com a pla de govern 30 mesures genèriques. “Celebrem que el primer punt sigui ‘lluitar contra el Covid-19’ però és que potser hi ha algun Ajuntament al país que no ho plantegi així?” ha ironitzat Pamplona. A més, el regidor ha mostrat el seu desconcert davant el pla presentat perquè “només té una mesura de promoció econòmica en l’àmbit tecnològic i resulta que es tracta de l’acord que ja es va pactar amb Cs per a posar en funcionament la casa de la Tecnologia i l’Oficina d’Assumptes Europeus”.

“El que no pot ser és que venguin com a mesures de govern plans de voreres i asfaltat perquè això són accions de mínims i no un èxit polític, els ciutadans paguen els seus impostos per ssegurar-se el manteniment correcte dels seus carrers”, ha exposat Pamplona. El regidor liberal també ha criticat que en matèria de seguretat “el pla és el mateix que el mandat anterior a pesar que la inseguretat augmenta”.

 

 

Pamplona (Cs): “Es increíble que JxCat y ERC hayan tardado tres meses en presentar un plan de gobierno genérico y escaso”

  • El portavoz liberal Daniel Pamplona indica que el plan “solo tiene una medida de promoción económica en el ámbito tecnológico y resulta que se trata del acuerdo que ya firmó Cs para la casa de la Tecnología”

Girona, viernes 20 de noviembre de 2020.- “Es increíble que JxCat y ERC hayan tardado tres meses en presentar un plan de gobierno que es genérico y escaso”. De este modo ha valorado el portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona Daniel Pamplona el plan de gobierno presentado esta mañana por JxCat y ERC, quienes formalizaron su pacto en septiembre. “Si algo nos demuestra la rueda de prensa de hoy es que JxCat y ERC firmaron un pacto de gobierno sin firmar un plan y así hemos estado perdiendo tres meses durante los cuales sus asesores se han dedicado a redactar un documento escaso” ha insistido Pamplona.

El portavoz liberal ha lamentado que JxCat y ERC vendan como plan de gobierno 30 medidas genéricas. “Celebramos que el punto uno sea ‘luchar contra el Covid-19’ pero es que acaso hay algún Ayuntamiento en el país que no se lo plantee así?” ha ironizado Pamplona. Además, el concejal ha mostrado su desconcierto ante el plan presentado porqué “solo tiene una medida de promoción económica en el ámbito tecnológico y resulta que se trata del acuerdo que ya se pactó con Cs para poner en funcionamiento la casa de la Tecnología y la Oficina de Asuntos Europeos”.

“Lo que no puede ser es que vendan como medidas de gobierno planes de aceras y asfaltado porqué eso son acciones de mínimos y no un éxito político, los ciudadanos pagan sus impuestos para asegurarse el mantenimiento correcto de sus calles”, ha expuesto Pamplona. El concejal liberal también ha criticado que en materia de seguridad “el plan es el mismo que el mandato anterior a pesar que la inseguridad aumenta”.