• El candidat al Congrés per Girona, Héctor Amelló, assegura que Ciutadans proposarà reformar l’euroordre per a impedir que s’usi la lliure circulació de persones per a fugir de la justícia

El Pertús, dimecres 24 d’abril de 2019.- El cap de llista de Ciutadans al Congrés dels Diputats per Girona, Héctor Amelló, ha manifestat que “els socis separatistes de Sánchez pretenen que hàgim d’usar el passaport per a anar a veure els nostres amics d’Europa o els nostres familiars de la resta d’Espanya”. Així ho ha indicat aquest matí en una visita a la frontera franc-espanyola al costat del candidat al Senat per Girona, Bernat Doria. “És intolerable que el nacionalisme vulgui aixecar murs en ple segle XXl”, ha afegit.

“Nosaltres apostem per un sistema europeu més integrat perquè entenem que Europa és el millor lloc per a defensar els interessos d’Espanya”, ha remarcat Amelló. De fet, ha indicat la necessitat de continuar avançant en integració europea en matèria de seguretat, fiscalitat i política exterior amb mesures com “la reforma de l’euroordre per a impedir que aquells que vulguin fugir de la justícia i els tribunals no puguin valer-se de la lliure circulació de persones per a evadir l’acció de la justícia”.

D’altra banda, el candidat taronja també ha assegurat que Ciutadans proposarà una reforma de la llei d’acció i servei exterior “per a frenar la proliferació d’ambaixades autonòmiques” i al mateix temps “impedir que els partits separatistes usin els recursos públics per obrir ambaixades i qüestionar la política exterior espanyola o difondre una falsa història negra”.

Els candidats, juntament amb membres de l’agrupació de Cs a La Jonquera, també han penjat cartells en aquest municipi al llarg del matí.

 

 

Amelló (Cs): “Los socios separatistas de Sánchez pretenden que tengamos que usar el pasaporte para ir a ver a nuestros amigos de Europa”

  • El candidato al Congreso por Girona, Héctor Amelló, asegura que Ciudadanos propondrá reformar la euroorden para impedir que se use la libre circulación de personas para huir de la justicia

El Pertús, miércoles 24 de abril de 2019.- El cabeza de lista de Ciudadanos al Congreso de los Diputados por Girona, Héctor Amelló, ha manifestado que “los socios separatistas de Sánchez pretenden que tengamos que usar el pasaporte para ir a ver a nuestros amigos de Europa o a nuestros familiares en el resto de España”. Así lo ha indicado esta mañana en una visita a la frontera franco-española junto al candidato al Senado por Girona, Bernat Doria. “Es intolerable que el nacionalismo quiera levantar muros en pleno siglo XXl”, ha añadido.

“Nosotros apostamos por un sistema europeo más integrado porque entendemos que Europa es el mejor lugar para defender los intereses de España”, ha remarcado Amelló. De hecho, ha indicado la necesidad de seguir avanzando en integración europea en materia de seguridad, fiscalidad y política exterior con medidas como “la reforma de la euroorden para impedir que aquellos que quieran huir de la justicia y los tribunales no puedan valerse de la libre circulación de personas para evadir la acción de la justicia”.

Por otro lado, el candidato naranja también ha asegurado que Ciudadanos propondrá una reforma de la ley de acción y servicio exterior “para frenar la proliferación de embajadas autonómicas” y al mismo tiempo “impedir que los partidos separatistas usen los recursos públicos para abrir embajadas y cuestionar la política exterior española o difundir una falsa historia negra”.

Los candidatos, junto a miembros de la agrupación de Cs en La Jonquera, también han colgado carteles en este municipio a lo largo de la mañana.